Správa rolí ve Webmanageru

Od 20. 3. 2019 je k dispozici rozšíření webového managera o správu rolí. Tato funkčnost vám umožní nastavit pro více uživatelů různá oprávnění pro náhled či editaci objednávek a zákazníků vašeho e-shopu. Jak funguje správa rolí? Systém pro správu oprávnění byl navržen tak, aby vám umožnil pro každého uživatele vašeho e-shopu nastavit k jeho vlastním přístupovým údajům různá oprávnění. K dispozici je 7 různých rolí, které ošetřují editaci a náhled objednávek a zákazníků. Systém pro správu rolí je v současné době dostupný pouze přes webové rozhraní služby Zoner inShop.

Co umožňují jednotlivé role:

  • Zákazník – žádná oprávnění
  • Správci – plná práva – kompletní přístup do webového managera
  • Správci objednávek – editace a náhled objednávek a náhled zákazníků
  • Správci objednávek a zákazníků – edittace a náhled objednávek i zákazníků
  • Skupina čtenářů objednávek – náhled na objednávky
  • Správci zákazníků – editace a náhled na zákazníky
  • Skupina čtenářů zákazníků – náhled na zákazníky bez možnosti editace