Nová verze inShop Webmanageru: Přinášíme nové funkce i opravy chyb!

ZONER inShop - Webmanager v2

Přinášíme naši jarní aktualizaci webové administrace pro e-shopy na platformě ZONER inShop – Webmanageru! Tato aktualizace přináší řadu nových funkcí a vylepšení, které vám umožní ještě snadněji a efektivněji spravovat váš obchod.

Nový Webmanager bude prioritně k dispozici zákazníkům s verzí aplikace 5.0.5, pro nižší verze proběhne aktualizace v průběhu července 2024. Máte-li zájem o aktualizace aplikace na nejnovější verzi, kontaktujte naši zákaznickou podporu na help@inshop.cz.

Podívejte se na hlavní novinky, které vás čekají:

Nový CSS editor pro pohodlnější práci se styly

S naším novým CSS editorem se práce s vlastními styly stává hračkou! Editor je intuitivní, přehledný a nabízí všechny nástroje, které potřebujete k úpravě vzhledu vašeho eshopu přesně podle vašich představ. Už žádné zdlouhavé úpravy – teď je vše na dosah ruky!

CSS editor naleznete stále v sekci Vzhled a šablony. Můžete také pro práci zvolit tmavý mód editoru, systém si volbu zapamatuje pro příští přihlášení!

Zjednodušená implementace pro propojení s GA4 a GTM

Analytika je klíčem k úspěchu každého online obchodu, a proto jsme zjednodušili proces propojení s Google Analytics 4 (GA4) a Google Tag Manager (GTM). Nyní můžete snadno sledovat a analyzovat chování zákazníků na vašem webu a získávat cenné poznatky pro vaše marketingové strategie. Stačí pár kliknutí a jste připraveni.

V sekci Marketing stačí jednoduše zadat měřící ID pro GA4 i GTM, které naleznete v administraci svých účtů, a o vložení na e-shop se již postará náš systém. Automaticky budeme měřit i údaje o objednávkách a posílat je do Google Analytics.

Přepracované tabulky v Katalogu, Objednávkách a Zákaznících

Tabulky jsou základem každé administrace, a my jsme je vylepšili tak, aby práce s nimi byla co nejefektivnější. Nyní můžete využít nové možnosti filtrace, přidávat a spravovat vlastní sloupce, a mnoho dalšího. Veškeré volby filtrů i sloupců si Webmanager také zapamatuje a při příštím přihlášení si tak nemusíte svůj pracovní prostor nastavovat od začátku.

Přepracovaná hlavní stránka administrace

Snažíme se zobrazovat nejdůležitější data na jednom místě tak, abyste k nim měli co nejrychlejší přístup! Hlavní stránka administrace byla kompletně přepracována, aby vám poskytla ještě lepší přehled o vašem eshopu. Nyní si můžete nastavit, jaká data chcete zobrazit a systém si tuto volbu zapamatuje pro vaše budoucí přihlášení.

Zadávání akčních slev s přesností na hodiny

Akční slevy jsou skvělý způsob, jak přilákat zákazníky, a nyní můžete přesněji řídit jejich platnost. Ve verzi 5.0.5 jsme přidali možnost nastavit platnost slev na hodiny, což vám dává větší flexibilitu při plánování vašich marketingových akcí. V nižších verzích je tato funkce dostupná pouze na dny.

Nové rozhraní pro práci se sliderem

Přinášíme zcela nové rozhraní pro správu sliderů na vašem webu! Nově máte možnost snadno duplikovat jednotlivé slidy, což vám ušetří čas a usnadní práci s vizuální prezentací produktů. Vaše bannery a obrázkové prezentace nikdy nevypadaly lépe!


Naším cílem je neustále vylepšovat Webmanager a poskytovat vám nástroje, které potřebujete k úspěšnému řízení vašeho eshopu. Věříme, že tyto nové funkce vám pomohou dosáhnout ještě lepších výsledků. Děkujeme, že jste s námi, a těšíme se na vaše ohlasy na novou verzi Webmanageru!

V dalších verzích Webmanageru přineseme implementaci vlastních AI modelů pro práci s obrázky a popisy textů, pokročilé nastavení mezinárodního prodeje, práci se soubory, podrobnější nastavení šablon a vzhledu a mnoho dalších novinek.